Bögrék kutyás fényképpel Egyedi kutyakendő fényképpel, vagy felirattal Kutya biléta egyedi képpel, vagy információval Kutyafribzi egyedi fényképpel, vagy felirattal Fényképes, feliratos póló, egyedi pólók Poháralátét képpel, logóval, egyedi felirattal Kutya nyakörv egyedi felirattal Hűtőmágnes egyedi képpel, grafikával

Fényképes, egyedi nyaklánc

Fényképes, vagy feliratos bögre kedvenced képével

Kutyás bögre

Egyedi kutyakendő

Kutya biléta

Kutya frizbi

Fényképes póló

Képes poháralátét

Kutya nyakörv

Feliratos hűtmágnes

Fényképes nyaklánc

Fényképes bögre

 

Kutyabarát környezettel csábítják magukhoz a vállalatok a munkavállalókat

kutyabarát munkahely

Home office lehetőséggel, család- és kutyabarát környezettel és az egészségtudatos életmód támogatásával igyekeztek 2019-ben kedvezni a cégek munkavállalóiknak, derül ki a DreamJo.bs tavalyi adataiból. Az újgenerációs állásportál adatai szerint a legnagyobb kereslet még mindig az IT szektorban volt múlt évben, a legnagyobb túljelentkezés pedig a marketing és PR területen meghirdetett pozíciók, valamint az irodai munkák és a business manager állások kapcsán volt megfigyelhető.

Az employer branding egyre nagyobb hangsúlyt kap a cégek életében, hiszen a munkavállalók ingerküszöbe magasabb, a munkahelyeknek pedig egymásra kell licitálni a kedvezőbbnél-kedvezőbb ajánlatokkal, ami nemcsak a fizetésben mutatkozik meg. A DreamJo.bs - amelynek felületén az employer branding, a könnyen fogyasztható cégbemutatkozók és álláshirdetések egyaránt megtalálhatók - immáron három éve segít abban a kis-, közép- és nagyvállalatoknak, hogy minél sokszínűbben ismertessék meg magukat a potenciális álláskeresőkkel, így az oldalukon található több, mint 1300 cég adatlapja és állásajánlataik lehetőséget adnak a piac jellegzetességeinek feltérképezésére.

Az elmúlt években látszott, hogy a munkáltatók - mérettől függetlenül - keresik a módját annak, hogy minél kellemesebb munkakörnyezetet biztosítsanak a munkatársak számára. A DreamJo.bs oldalán lehetőségük van arra, hogy a lehető legtöbb információt elmondják magukról, nem beszélve az ún. badge-ekről, vagy más néven jelvényekről, amelyekkel még személyesebb cégprofil készíthető el. A cégek 9 különböző badge közül választhatnak, még vonzóbbá téve ezzel magukat a munkavállalók számára. Ez alapján leszűrhetjük, hogy a magukról részletes adatlapot készítő vállalatoknak több, mint a fele kínál otthoni munkalehetőséget. Bár a legfrissebb Eurostat[1] statisztikák alapján Magyarország még mindig az európai átlag alatt van a rendszeres otthoni munkavégzés arányában (a dolgozók 2,3%-a), erre itthon is egyre nagyobb az igény a munkavállalók részéről, hiszen számos kutatás[2] szerint sokkal hatékonyabb, stresszmentesebb és ezáltal kifizetődőbb is a távmunka napjainkban.

Ugyancsak sok a kutyabarát hely: a vállalatok 43 százaléka enged be kutyusokat az irodába, emellett tízből 5 cég tartja magát egészségtudatosnak és tízből hárman vallják magukat környezettudatos munkáltatónak.

 

Oszd meg barátaiddal: 

Lájkold: 

Címkék: